درباره وبلاگ


به وبلاگ هیئت سعادت خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 33
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 33
بازدید ماه : 71
بازدید کل : 41265
تعداد مطالب : 55
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

سعید

اسلاید عکس شمارنده
سعادت
وبلاگ هیئت سعادت




كسانى هم كه ميخواهند صلاحيتها را ملاحظه كنند و بر اساس آن تصميم‌گيرى كنند، همه چيز را در كنار هم بايد ببينند. رئيس جمهور، هم بايد كارى باشد، هم بايد مردمى باشد، هم بايد مقاوم باشد، هم بايد ارزشى باشد، هم بايد باتدبير باشد، هم بايد پابند به قوانين و مقررات باشد - مجرى قانون است - هم بايد درد مردم را احساس كند، هم بايد طبقات مختلف مردم را ببيند؛ اينها خصوصياتى است كه در انتخاب آن كسى كه ما ميخواهيم كليد اجرائى كشور را به او بسپريم، نقش دارد. ما مردم در اين زمينه تصميم‌گيريم. هيچ كس هم نگويد كه رأى من يك نفر چه اثرى دارد. ميليونها از همين يك نفرها تشكيل ميشود. همه احساس وظيفه كنند و ان‌شاءاللّه وارد ميدان شوند. به توفيق پروردگار، همين جور هم خواهد شد. مسلّماً امنيت كشور، مصونيت كشور، پيشرفت كشور، با حضور همگانى و حداكثرى مردم افزايش پيدا خواهد كرد و اين كشور به توفيق الهى خواهد توانست يك گام ديگر به سمت اهداف والاى انقلاب اسلامى پيش برود.



 

 

رهبر معظم انقلاب: مصرع برجسته حماسه سیاسی، انتخابات پیش رو است/ جامعه جهانی چاره​ای جز اعتراف به پیشرفت‌های علمی ایران ندارد

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان کشور صبح امروز چهارشنبه با حضرت آیت الله خامنه‌ای دیدار کردند.

رهبرانقلاب در این دیدار فرموند: در زمینه حماسه سیاسی، آموزش و پرورش نقش آفرین است و جمعیت عظیم معلمان کشور تاثیر گذارند.

ایشان تاکید کردند: مصرع برجسته حماسه سیاسی،انتخابات پیش رو است.

 

 

رهبر معظم انقلاب در این دیدار فرموند: وقتی آحاد ملت با نگاه به چشم انداز روشن؛ انگیزه لازم را برای حرکت داشته باشند حماسه بوجود می آید. معلمان می توانند در انتخابات که مصرع برجسته حماسه سیاسی است و در حماسه اقتصادی که فرآیندی بلند مدت است نقش آفرینی کنند. چه بسا یک دانش آموز در موقعیت رای دادن نباشد اما بتواند خانواده خود را برای انجام مسئولیت تحت تاثیر قرار دهد.

ایشان تاکید کردند: جامعه جهانی چاره ای جز اعتراف به پیشرفت های علمی ایران ندارد.

 



یک شنبه 22 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 6:28 ::  نويسنده : ma.m


ما نیز به نوبه خود نبش قبر صحابی پیامبر اکرم توسط

سلفی ها را محکوم می کنیم

زندگی حجربن عدی ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


 http://www.msrt.ir/sites/SLP/DocLib4/65.jpg

1- وجود فاطمه از نور خدا

در كتاب معانى الاءخبار به سند معتبر از امام صادق (عليه السلام) روايت كرده است : حضرت رسول اكرم (صلى الله عليه و آله و سلم ) فرمود: حق تعالى خلق كرد نور فاطمه را پيش از آن كه بيافريند آسمانها و زمين را.
بعضى از مردم گفتند: يا رسول الله ! مگر او داخل انس نيست ؟
حضرت فرمود: فاطمه در باطن حوريه است و به ظاهر انسيه است .
گفتند: يا رسول الله ! حقيقت اين سخن را از براى ما بيان فرما.
حضرت فرمود: حق تعالى ، فاطمه را از نور خود آفريد، پيش از آن كه آدم را خلق كند، در هنگامى كه ارواح خلايق را آفريد. چون حق تعالى آدم را خلق كرد، نور فاطمه را بر آدم عرض كرد.
صحابه گفتند: يا رسول الله ! پيش از آفريدن آدم ، نور فاطمه در كجا بود؟
فرمود: در حقه اى بود در زير ساق عرش .
گفتند: يا رسول الله ! خوراك او چه بود؟
گفتند: طعام او تسبيح و تهليل و تحميد حق تعالى بود. چون حق تعالى آدم (عليه السلام) را خلق كرد و مرا از صلب او بيرون آورد و خواست كه فاطمه را از صلب من بيرون آورد، نور فاطمه را سيبى گردانيد در بهشت ، و جبرئيل (عليه السلام) آن سيب را براى من آورد و گفت : السلام عليك و رحمة الله و بركاته يا محمد! گفتم : و عليك السلام و رحمة الله اى حبيب من جبرئيل ! پس جبرئيل گفت : اى محمد! پروردگار تو سلام مى رساند تو را. من گفتم : از اوست سلامتى ها، و به سوى او بر مى گردد سلامها و تحيتها. پس جبرئيل گفت : اى محمد! اين سيبى است كه حق تعالى به هديه فرستاده است به سوى تو از بهشت ، پس من آن سيب را گرفتم به سينه خود چسبانيدم ، جبرئيل گفت : اى محمد خداوند جليل مى فرمايد: اين سيب را بخور. چون سيب را پاره كردم نورى از آن ساطع گرديد كه من از آن ترسان شدم . جبرئيل گفت : چرا تناول نمى كنى ؟ بخور و مترس ! به درستى كه اين نور كسى است كه نام او در آسمان ((منصوره )) است ، و در زمين ((فاطمه )) است ، گفتم : اى حبيب من ، جبرئيل ! چرا در آسمان او را ((منصوره )) گويند و در زمين ((فاطمه ))؟ جبرئيل گفت : او را در زمين ((فاطمه )) مى گويند، از براى آن كه قطع كرده است شيعيان خود را از آتش جهنم ، و دشمنان خود را از محبت خود بريده است ؛ و در آسمان او را ((منصوره )) مى نامند، براى آن كه محبان خود را نصرت و يارى مى كند؛ چنان كه حق تعالى مى فرمايد: يومئذ يفرح المؤمنون # بنصر الله ينصر من يشاء(1)

بقیه ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 12 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 5:51 ::  نويسنده : ma.m