سردار شهید حسن شاطری
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ هیئت سعادت خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 58
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 64
بازدید ماه : 213
بازدید کل : 41457
تعداد مطالب : 55
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

سعید

اسلاید عکس شمارنده
سعادت
وبلاگ هیئت سعادت





 روایت شهید حسن شاطری از زبان دخترش

به گزارش خبرگزاری اهل‏بیت(ع) ـ ابنا ـ  فاطمه شاطری دختر شهید حسن شاطری اظهار کرد: اسم من یگانه نیست ولی یگانه دختر شهید شاطری هستم و منظورم از عبارت "یگانه دخترت" این بود که این دل نوشته از طرف تنها دختر شهید نوشته شده است.

وی خاطرنشان کرد: زمانی که پیکر پاک پدرم را به سمنان منتقل می کردند، از مسئولان خواستم اجازه دهند تا دقایقی را در کنار پدرم باشم و در مسیر گرمسار به سمنان قسمت شد تا من و مادر دقایقی را در کنار پدر شهیدم باشیم و آنجا از ما خواسته شد تا یادداشتی را بر روی تابوت شهید بنویسیم و من این یادداشت را از طرف تنها دختر ایشان نوشتم.

دختر شهید حسن شاطری اضافه کرد: در یادداشتم نوشتم "بابا شهادت مبارک، ما را هم شفاعت کن، افتخار ما بودی و هستی و بدانکه همیشه به یاد توست یگانه دخترت".

فاطمه شاطری یادآور شد: پدرم نیز زمانی که مادربزرگم فوت کرده بود، از طرف مادرم یادداشتی بر روی سنگ قبر مادربزرگم نوشت و در انتهای آن نوشت یگانه دخترت. من نیز این یادداشت را به یاد پدر بر روی تابوت او نوشتم.

وی در بخشی دیگر از گفت‌وگو اظهار کرد: شهید شاطری به نماز اول وقت بسیار اهمیت می‌داد و خلوص، معرفت و شهادت را در قنوت‌های نماز خود از خداوند متعال طلب می‌کرد و شهادت، آرزوی ایشان بود.

فرزند شهید شاطری شجاعت را از خصوصیات دیگر شهید شاطری عنوان کرد و افزود: شجاعتی که من در ایشان دیدم به جرأت می‌توانم بگویم در کمتر کسی وجود داشت. پدرم همیشه ما را به صبر دعوت می‌کرد و از ما می‌خواست صبور باشیم و می‌گفت که خودتان را جای فرزندان شهدا بگذارید،از همان موقع به ایشان الهام شده بود که شهید می‌شود.

پدرم فوق‌العاده مثبت‌گرا بود و مدام به ما می‌گفت: منفی‌گرایی را از ذهن خودتان پاک کنید. من زندگی خود را با این دو ویژگی اخلاقی پدرم یعنی صبر و مثبت‌گرایی ساخته و ادامه می‌دهم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







یک شنبه 27 اسفند 1391برچسب:سردار شهید حسن شاطری,شاطری,حسن شاطری,شهید, :: 7:1 ::  نويسنده : ma.m